Provozní řád jídelny a volnočasové místnosti - Ruzyně

22.03.2021

Provozní řád jídelny a volnočasové místnosti

  • Klienti jsou povinni seznámit se a dodržovat provozní řád jídelny a místnosti pro volnočasové aktivity.
  • Jídelna a volnočasová místnost je otevřena 24 hodin denně. Od 22:00 večer do 6:00 ráno dodržujte noční klid. V uvedený čas jsou klienti povinni se zdržet činnosti, která by mohla výrazněji omezit jiné klienty.
  • Klienti jsou povinni dodržovat zásady bezpečnosti a požární ochrany, zákaz kouření a manipulace s otevřeným ohněm a jiné činnosti, které by byly v rozporu s ubytovacím řádem.
  • Klienti odpovídají za všechny škody, které způsobí ve volnočasové místnosti a jídelně na zařízení či majetku střediska nebo na zdraví či majetku jiné osoby, a to buď v případě úmyslného poškození anebo v případě nedodržení provozního či ubytovacího řádu. Klienti nesou odpovědnost v plné výši a zavazují se nahradit případnou škodu.
  • Klienti jsou povinni oznámit pracovníkům střediska jakékoliv vlastní poranění či poranění jiných osob.
  • Závady na vybavení a zařízení jsou klienti povinni neprodleně oznámit pracovníkům střediska.
  • Klienti nesmí zasahovat do technického vybavení jídelny a volnočasové místnosti, včetně elektrických rozvodů apod..
  • Ovladač herní konzole play station je k zapůjčení na vyžádání u pracovníků střediska, po ukončení užívání je klient povinen jej vrátit pracovníkovi střediska.
  • Klienti jsou povinni zacházet s vybavením jídelny a volnočasové místnosti šetrně, udržovat v místnosti pořádek a čistotu.
  • Jakékoliv jídlo včetně moučníků, salátů, nápojů, jsou klienti povinni konzumovat v jídelně u stolu a neodnášet jej, s výjimkou uvedenou v Ubytovacím řádu.
  • Po ukončení konzumace jsou klienti povinni odnést použité nádobí a příbor zapůjčený z kuchyně střediska do okénka určeného pro sběr nádobí. Vlastní či dlouhodobě zapůjčené nádobí si každý klient umývá ihned po jídle sám.
  • V prostorách jídelny a místnosti pro volnočasové aktivity je zakázáno manipulovat s vybavením, odnášet jej, přemisťovat (s výjimkou židlí) či vynášet mimo místnost. Klienti jsou povinni při odchodu uvést místnost do původního stavu.
  • Děkujeme Vám, že respektujete naše pravidla a dodržujete provozní řád. Snahou je zajistit vaši bezpečnost, udržet v prostorách střediska pořádek a zachovat vybavení, aby mohlo sloužit všem.