non-stop - Zastávka
02.11.2020
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
budova 02 v přízemí
![](https://21c94a9926.clvaw-cdnwnd.com/b0326e71b0749f43a567694a400ac718/200000261-d46b3d46b6/non%20stop-6%20%281%29.jpg?ph=21c94a9926)
![](https://21c94a9926.clvaw-cdnwnd.com/b0326e71b0749f43a567694a400ac718/200001664-8893f88942/IMG_20210428_134817.jpg?ph=21c94a9926)
Pošta
Když jste na propustce a přijdete si na OAMP vyřídit novou propustku, zeptejte se na non-stopu jestli nemáte poštu.
V případě, že vás potřebujeme rychle kontaktovat, uslyšíte rozhlasem svoje jméno a místo kam máte přijít.
- Při prvním příchodu do zařízení vám pracovník non-stopu podá základní informace o chodu střediska, informuje vás o vašich právech a povinnostech a službách ve středisku. Dostanete ID kartu, kterou mějte stále u sebe.
- Non-stop slouží především jako recepce, pokud vám bude potřeba předat nějaký dokument, důležitou informaci, poštovní zásilku a non-stop vás vyvolá rozhlasem - prosím dojděte na non-stop.
- Pokud máte potíže (zdravotní, v soužití s dalšími klienty apod.) mimo pracovní dobu sociálních pracovníků a Zdravotnického zařízení, obracejte se na pracovníky non-stopu.
- Na non-stopu si při pobytu v příjímacím středisku můžete objednat nákup a směnit peníze.
- Pokud odcházíte mimo středisko na více než 24 hodin, oznamte to pracovníkům non-stopu, vyřeší s vámi vše potřebné.
- Pokud jste na propustce a pouze si potřebujete něco zařídit nebo se vrátit do střediska, jsou vám pracovníci k dispozici v pracovní dny od 7.00 do 15.30 hodin.
- Při každém odchodu ze střediska necháte svou ID kartu u ostrahy v budově 01.